SThree End of Year Conference
“Van inspirerende presentaties tot een dansvloer die tot in de late uurtjes vol stond, Circa bood ons de perfecte omgeving om ons jaar samen af te sluiten.” – Coco Simone Hordijk, Marketing Manager bij SThree
EEN JAAR VAN MIJLPALEN, EEN AVOND VOL MAGIE
SThree, een internationale recruitmentorganisatie gericht op groei in de sector voor wetenschap, technologie, engineering en wiskunde, sloot het jaar groots af met haar End of Year Conference. Een moment om stil te kunnen staan bij successen, verbinding te zoeken met collega’s uit heel Nederland én vooruit te kijken naar nieuwe ambities. Voor deze bijzondere avond zochten ze een locatie die niet alleen ruimte bood voor inhoud en inspiratie, maar ook voor beleving en feest. Na een dag vol presentaties en sessies, arriveerden de gasten bij Circa Amsterdam voor een futuristisch gala. Een stijlvol driegangendiner, verrassende culinaire details en een bruisend feest maakten de avond onvergetelijk.
Bedrijf:
Opdrachtgever:
Datum:
Event type:
Ruimte:
Capaciteit:
Hospitality:
Extra:
Techniek:
SThree
SThree
13 december 2024
Dinner & Awardshow
Entree & Black Box
420 personen
Circa Private Catering Label
The Future is Now
Smile licht & geluid
Bedrijf
shtree
Opdrachtgever
shtree
Datum
13 december 2024
Event type
Dinner & Awardshow
Ruimte
Entree & Black Box
Aantal personen
420 personen
Catering
Circa Private Catering Label
Extra
The Future is Now
Techniek
Smile licht & geluid
THE FUTURE IS NOW
Na lang twijfelen viel de keuze op ‘The Future is Now’ en meteen wisten we: dit past perfect bij zowel SThree als Circa.
Wat volgde was een futuristische avond die inspireerde, verwonderde en verraste.
Team Circa vertaalde het thema tot in de kleinste details: van oplichtende make-up bij de medewerkers tot culinaire creaties zoals een verfijnde mozaïek van vis en een spectaculair outer space dessert. Alles samen vormde een totaalbeleving waarin de toekomst niet alleen zichtbaar, maar vooral voelbaar werd.
EEN TEAM, EEN TAAK
De samenwerking met SThree voelde vanaf het begin als een gedeelde missie: samen iets neerzetten waar mensen nog lang over zouden napraten. We dachten mee over logistiek, techniek en culinaire invulling, altijd met het grotere geheel in ons vizier. Het resultaat? Meer dan 200 medewerkers die zichtbaar genoten. Die energie werkte door online: op social media werd de avond omschreven als “onvergetelijk, energiegevend en perfect georganiseerd.”
“Het team dacht in alles met ons mee en voelde precies aan wat we nodig hadden.” – Coco Simone Hordijk, Marketing Manager bij SThree





